B R O W N W I T H O U T S U N

Vit som ett lakan är jag, trots att Stockholm levererar solsken och 100 grader varje dag. Sen hände något när jag är ledig. Som att någon känner detta på sig och vill retas. Jag ska gå och köpa mig en tub med orange smörja imorgon så att jag lyser som er andra i era fina sommarben till helgen.
Kan knappt fatta att jag ska få lite mini-semester till och åka till Göteborg för way out west!
Jag och Emma ska antagligen bila dig och hon är snäll och låter mig sova på hennes hotellrum, nu är jag taggad!

Vad som också gör mig sjukt exalterad är att Emma, miin finaste Emma kommer upp i helgen och förgyller min tillvaro med hennes snygga face! Äntligen ska vi få hänga här uppe när jag är ledig, feeett!!
Nu ska jag gå in till Zozan och ge han en stor puss och sen ska jag gå och köpa glass med fruktcocktail. Cock tail.. konstigt ord! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0