29 - 03

Den här helgen har jag spenderat med min familj. Det allra närmst ditt hjärta du vet. Vi lånade cyklar på Lördagen och cyklade runt i Skärgården i 3 timmar, käkade lunch i form av livets mat som Zolle hade sagt.. Röding med västerbottenost puré och smörstekta kantareller, hur gott låter det? Det var nog min bästa lunch någonsin, utsikt över havet, mamma pappa och jag mitt i solen..
Sen cyklade vi vidare och efter ett tag satte vi oss i kungsan för vila och att planera upp kvällen, som för mamma och pappa slutade efter middagen på Riche och som började där för mig och Z, vilken kväll. Helt perfekt.
Efter frukost och dusch på Söndagen gav vi oss ut på stan för lite shopping, och jag hittade världens finaste skor. Av någon anledning är de på jobbet så jag ska lägga upp sen!
Efter jobbet igår träffade jag upp Helsingborgs Natalie och vi satte oss på Lisapåtprgets granne ch drack alldeles för mycket mat och åt god osttallrik, härlig oväntad kväll som slutade på Gärdet, fina Natalie..
Nu ska jag snart börja jobba, först frukost och dusch! Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0