The kåk

Åh vilket léende jag vaknade med idag. Förutom huvudvärken så kan man faktiskt leva med den här obotliga tröttheten om man bara tänker tillbaka på gårdagen som var så kul. Kåken är numera mitt nya sommarhäng känner jag.Tack Linn och CO

Imorgon börjar en ny vecka, och jag ska vara så duktig den här kommande veckan, jag ska spara pengar och träna och känna mig som en bra människa. Jag ska älska varje sekund av solglimt och ska ta vara på varje sekund. Det här pga min stress av att jag kanske blir tvungen att lämna denna fantastiska staden om bara 2 månader. Den som har en liten kontakt, hur liten som helst- se mitt rop på hjälp och hör av dig om du kan styra upp en bostad i Stockholm fr den 30 Juni, eller tidigare. Jag vill inte behöva titta tillbaka på det här som att jag inte tog vara på tiden här om detta skulle bli fallet, så nu jäklar kör vi! Love love love


Om en vecka kommer mamma pappa och storebror Tom upp på besök, och inte ens en vecka senare får jag (förhoppningsvis)träffa Jonna min älskade bästis. Detta ser jag fram emot såå mycket!
Imorgon ska jag ta upp min nya väska också, och känna mig hur snygg som helst när jag går till jobbet. Det ni!

Nu, en liiiten powernap
Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia Rydström

Skönt att du inte längtar till jag kommer upp ;)!

2011-04-05 @ 20:21:15
Postat av: Anonym

Of course I do, vi ska ju celebreata din bday också!

2011-04-07 @ 15:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0