spring!

Idag har jag jobbat, haft liite bakishuvudvärk fastän det inte alls blev särskilt blött igår, haft fruktansvärt ont i fötterna av mina underbart snygga skor, och ligger nu i sängen med datorn och mat för att få tillbaka mina krafter och återfå nya.
Tänkte bjuda på 2 dagens. En på en snygging vid namn Dennis och en på mina nya snygga byxor!





Sen har jag en liten smygbild på min nya väska som kom häromdagen, har bara fotat lådan då jag ännu inte velat ta sönder den där nya fina känslan av att lägga ned sina saker, nycklar, allt man behöver i den nya. Det ska bli en ceremoni och en festlig tillställning av detta imorgon, tills dess- håll tillgodo


Den här veckan, eller ja.. främst nu för ett par timmar sen, känns det som att våren är på väg och jag börjar känna mig levande igen. Nu kommer jag börja sakna Lund obeskrivligt mycket, Fellinis uteservering, Mynthas, och stortorgets.. Mm..

Jag har haft en mycket bra början på denna helgen och fortsätter i samma anda med Linn ikväll, mycket trevligt.
Ha en bra kväll alla fina, PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0