Nr 200

Mina nya bloggadress 200:e inlägg. Grattis bloggen!

I present får den, en dagens. Nej, två dagens





Mina nya fina skor, Hydro sue, nya vida byxorna som jag vill booo i, väskan som jag hade räddat från min brinnande lägenhet vilken sekund som helst och skjorta. Kände mig inte som vanligt idag och jag gillar det! Varje dag ska kännas som idag, som att man är ny liksom.

Nu har jag snackat med Frida en stund, min fina vän sen underbara tonåren och skrattat hysteriskt så jag måste sova.  Vill först säga en sak bara. Läängtar vädlit mycket tills min fina Fia och hennes fantastiska mamma kommer upp så vi kan kramas, DS. (Love you)

Kommentarer
Postat av: Frida

Snygging där!

Vilka härliga skratt attacker vi fick igår. Helt underbart :)



Love you!

2011-04-06 @ 13:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0