I´m so green

Ja då var det de här med de gröna byxorna. Av inget slag är de nödvändiga eller ens lite användbara för min del, men jag fick dessa gröna fina byxor av min underbara mamma när hon var och hälsade på. De sitter helt perfekt och de gör att jag känner mig snygg.. och grön.



Nu till något betydligt viktigare, biljetten till Lund är bokad över Valborg, kvalborg efteralborg lalalborg osv.
Stannar till Tisdagsmorgonen och sen på Fredagen efter, den 6e Maj-då mina vänner åker jag och min snygga man till BARCELONA!!

Imorgon ska jag besöka Acne Archive i Vsastan för att prova den mest fantastiska bikinin till vår lilla minisemester, längtar så jag spricker!
Men först.. 11 dagars jobb i rad till. Hej Norrmalmstorg, godmorgon godmiddag godkväll. Tur jag trivs så bra!
Nu ska jag åka längre ned i sängen och slumra in till en kvarglömd Beck-film, thank god för den
Sov gott, puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0