11-04-17





sjukt konstigt.. Skrivit 3 inlägg den här veckan som aldrig läggs upp. Nu hoppas jag på detta i alla fall..

Jag ääälskar min skjorta, den är vit, den är tråkig och klassisk men fantastisk!! Jag använder den lite för mycket och måste därför variera den lite, så jag satte på ett band.
Den här helgen har jag äran att ha fina Fia uppe i Stockholm, och det har inneburit restaurang besök, med tapas igår och liten utgång som eskalerade och blev en stor utgång. Tji på mig idag .
Nu skiner solen, jag vill bara gömma mig under täcket men ska ta mig i kragen och gå och träna
Nästkommande 12 dagar hittar ni mig på Acne Norrmalmstorg, där jag ska jobba, andas och leva tills det blir Valborg och jag ska till LUND!! Saknar alla mina fina, snaaart ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0