Stockholm syndrome





Jag vill inte vara i Lund

Satt på flyget hem, tittade bak och fick ett hål i magen. Detta Robyn sjunger om? Stockholm syndrome..
Jag har haft en underbar helg, Linn och Erik på middag, Maja fyllde år, Zolle och jag åt massa god mat och kollade på film. Värme, goddoft och Toy story 3d (värdelös)

- Jag hade min nya fina "tröja" på mig i Lördags när vi var ute och kände mig mycket fin trots att jag tvekade in i det sista om jag skulle behålla den. Bra beslut!




Träffade Zolles brors flickvän Maria bara en snabbis innan hon skulle tillbaka till Oslo och fick massa fina nagellack som jag nu ska prova mig genom. Min favorit är ett gult, ljust gult med lite pärlemo.

Idag på jobbet fick jag finbesök! Stella, Vicci och Kim kom och för första gången fick jag pussa på fina fröet. . Underbart fin vart hon, och på Fredag får jag mer tid med dom båda två, längtar!

Hämta DSC00087.jpg (38,9 kB)

Pusss till min fina man, och tack för den underbara helgen. Som vanligt helt perfekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0