LÖRDAG

Jag vaknade av regn.. Blev ungefär lika arg som Lotta på bråkmakargatan när det är hennes födelsedag och inget blir som hon tänkt sig. Jag skulle ta mitt skit till Esplanaden idag och bli av med det, men ack. Jag tänkte dessutom att känner jag på morgonen att det är alldeles för fint väder för att stå där och faktiskt jobba ska jag gå till stenugnsbageriet och köpa surdegsbröd och äta ute på min fina innergård. Skit väder och skitlördag blir snart bättre då jag och mamma ska på kalas och sen ska jag träffa Kalma för en riktigt trevlig kväll!

Igår på jobbet stod jag praktiskt taget i skylten hela dagen, vår kordinator Maria Jannesson hjälpte oss med temat som vart "Spirit Magazine" och vi klippte, klistra och fixade hela dagen: Här är resultatet





Vi har klippt ut tidningarna och satt upp som en anslagstavla, och dockorna är klädda efter bilderna i vår tidning. Vi är supernöjda, och har träningsvärk i armarna
- Ska jobba för Eric imorgon så då hoppa jag att alla kommer för att titta på vår fina skyltning och för att shoppa våra nya höstnyheter!

Här är videon, som är inspelad i Häckeberga! Allt för inspiration
http://www.youtube.com/watch?v=YCYu3--Ntv0

Nu ska jag hoppa i mina snyggjeans och sen är det off till Malmö för kalas och sen shopping om jag lyckas övertala mami.
Puss på min man som är världens gulligaste när han ringer 03.30 från taxin, då vill jag helst av allt bara packa en väska och ta mig till dig på en sekund.. Pusss lovely

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad fin Sanna!!!!!!

2010-09-27 @ 23:14:07
Postat av: Maria

I LOVE!

2010-10-04 @ 13:16:15
URL: http://www.ridiculouslife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0