Linda Sundblad

Åh vackra vackra Lina Sundblad. Sångare, men också bäst på fest. Alltid hittar hon nya outfits från HM, ALLTID HM! Frågar ngn henne i tidningarna eller i intervjuer så kommer hon från topp till tå från HM.. mm..
Imorgon börjar hon blogga på www.lindasundblad.se och lämnar Radar Magazine, ska bli kul att läsa!

Jag sitter och läser tidingar och tittar på visningar från modeveckan. Känner mig inspirerad och motiverad, vill göra något nytt och kul! Våga ta nya steg och satsa! Okej, känslan kommer nog ha gått över tills imorgon, men tills dess så är det en härlig känsla!

http://www.youtube.com/watch?v=MkX4Rp-Bb4c&feature=related
Acne AW10

Nu ska jag hugga in på min godispåse och ladda för en ledig dag full av roliga aktiviteter imorgon!

Pusss på min fina Frida som åker till NY på Onsdag - Saknar dig lite redan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0