FANCY, STELLA, SYDAMERIKA, STOCKHOLM, ACNE

OJ VAD ALLT KÄNNS SPÄNNANDE!

Idag tog jag ett djupt andetag, drog kortet och gick ut med min skinnjacka, OCH en såååå fin "tröja" från Acne. Metallic liksom, helt glesstickad och ömtålig men fantastisk.

- Hela dagen på jobbet var underbart med ruset av mitt inköp kvar i maggropen, tills.. Jag kom på att idag, nu ikväll är sista timmarna med Fancy. . Blev hämtad efter jobbet av Lukas mamma och syster, drack te och åt kakor, allt jag kunde tänka på var hur mycket jag kommer sakna dig. Hur allting kommer bli jobbigare utan dig här! Men jag är så glad och stolt för din skull och för dig! Jag hade så gärna haft samma styrka och vilja som du min fina fina Fancy. I mitt hjärta tills vi ses om 3 månader,

för att tänka på annat, och framförallt träffa Zolle och även träffa Kajsa ska jag ta mig till Stockholm redan om ngra timmar och det ska bli underbart!! Längtar, ska se till så jag har ngra kläder i resväskan förutom min NYA FINA JACKA! Så nu: lite packning, sen film med te och nattis.

Fancy, sov gott och en underbar resa, Sophia: Ta hand om min Fancy, och varandra PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0