Carin Wester A/W 10

ÅH VAD JAG VILL SHOPPA!

Jag ska sikta in mig på min kuvertväska som den här donnan har med sig.. Den är såå mycket större än på bilden, vilket bekymrar mig lite. Men det får helt enkelt bli mitt nya handbagage. SNYGG är den i alla fall. Denna köpte jag givetsvis på SPIRIT STORES


Jag saknar sommaren, det gör jag absolut. Men jag blir aldrig så lycklig som när jag vaknar och tittar ut genom sovrumsfönstret och ser att löven är bruna, det är frost på fönsterkarmen och solen skiner.. Det, är livskvalité.

- Jag kom hem efter en mycket händelserik dag på jobbet, då jag och B satt heeeela dagen på kontoret. Men det var kul, och mycket givande. Sen när jag väl kom ut i butiken så vart det fullt av köpglada kunder, och det gillar vi!
Nu är det soffan, med mina nya fina mjuka mjukisbyxor och tjocka strumpor och försöka bli varm och hitta en bra film, nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0