YOU RE LOVABLE

Jag har gått och förälskat mig i en fin låt som heter I am not a robot. Det är från en reklam från början som låten kommer från, den är underbar och fantastiskt bra Söndagslåt när man sitter i bilen och tittar på solen som snart går ned och det är iskallt ute. Nu är det perfekt väder för min underbara päls att ta sin plats på hängarn i hallen igen. Men undrar.. vad ska man ha när det blir 15 - som alla går o säger. Hm..
Igår kväll tillbringade jag, Alex och Fia mestadadels tiden under kuddar och filt för ögonen. Hide and Seek, godis chips och världens mörkaste rum. Och jag skulle sova ensam sen, sådär kul..

Dagen på jobbet har gått snabbt, och jag och Gustav har varit superduktiga tycker jag. Good good.
Jag har fått för mig att trots att jag tvekat länge, behöver jag nog köpa HYBRIA. Acnes A/W monster...

Hon är fin, och hon är hög. Och jag kommer känna mig mindre kort och mindre alldaglig i dom här tror jag.. Eller?
Jag brukar konstatera efter månaders velan att det inte är ngt bra köp men detta är en riktigt kluring..

Jag ska i alla fall så fort Kajsa ringer från butiken i Stockholm skicka efter Halebop jackan, snart är den min..

Imorgon är jag ledig, och hoppas att det blir lika fint väder som idag för då vill jag plocka kantareller, ska bara hitta ngn som vill hänga med. Borde inte vara svårt, kantareller är suuuuuperdelicious!


Nu: Film och godis, gooottt.. (Sorry Fia o Alex jag äter resterna från igår)

Puss på min man, duuuuktiga mäklarman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0