What a day



Vissa dagar får man helt enkelt bara stanna upp och ta några djupa andetag för att kunna fortsätta dagen utan att slå någon. En sån har jag haft idag och jag ser fram emot att den tar slut.

Vilket fint väder, jag kunde inte hålla mig inne på lunchen då jag såg solen och kom på att jag tagit min relativt varma trench på mig. Kaffe och sol gjorde mig glad

Jag väääntar på Halebop, och idag när en riktig snygging kom in med den så blev jag ännu mer sugen och helt stensäker på att jag bara MÅSTE ha den inom 1 vecka, eller kanke 2..
- Till den blir det Hybria, för nu drömmer jag om den.

Nu: Film och te, kanske t.om lite äppelpaj över sen igår. Nattis, äntligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0