seconds.se

www.seconds.se sök på vårt namn SaFa och kolla in mina 2 nya annonser!

Måndag och ledig.. Känns totalt värdelöst för det händer ALDRIG att jag gör något nyttigt när det är Måndag. Jag sprang däremot imorse! Nu jäklar ska vi bränna.. Slut på chipsätande och soffsittande (för nu i alla fall)
Efter den här helgen fullspäckad av mysmat och fantastiska vänner, har jag kommit till insikt att det funkar inte riktigt att köka god mat ute varje dag, för jag kommer snart fastna med häcken i soffan. Slut!

- Jag har spanat in en ny "pälsjacka" på Topshop, bara genom skylten och när jag gått förbi men den ser ruskigt fin ut! Har längtat heeela sommarn och våren efter att ta fram min underbara vita päls som jag haffade förra året, den är vit och har svarta prickar som en dalmatin (tror jag utmanade ödet där lite.. sjääälvklart är det inte en dalmatin) hmm..

Så nu bara längtar jag tills jag ser snö och det är vitt utanför fönstret och iskallt! En sak till jag ser fram emot är att gå på NK och strosa på stan i Stockholm när det är jul, tänk vad fint det kommer vara!
Nja, nu är det ju sol och ganska varmt ute idag, så det blir jeans och skinnjacka än så länge, men snart snart!


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0