ROSA BANDET

Från den 1 Okt tills den sista är det insamling till Rosa Bandet runt om i hela Sverige. Nästa vecka kör Nova Lund en insamling med event och liknande.. Är det NÅGON som vet vart jag ska vända mig om jag ska hitta en sån bössa man kan ha på kassan? Hittar inte det på deras hemsida.. Vad man dock kan hitta där, är insamlingar man kan göra på nätet, sms koder och liknande. Gå in och "Gilla" på facebook så alla får upp ögonen!
www.cancerfonden.se/sv.rosabandet

Idag är den STORA dagen, jag ska gå och få hå i mitt öra. Bara det att när jag ringde tjejen som ska göra det sa hon "Åh määän vad roligt, det verkar vara stora håltagardagen idag" och jag börjar undra.. Är det en fluga det här? har jag fastnat för samma som alla andra? Då blir jag ledsen.. Men nu är tiden beställd och jag får väl fråga om det går att växa ihopa hålet om varje jäkel på stan kommer med samma!
Jag börjar bli nervös och har tryckt i mig massa kaffe, samtidigt som jag bara sitter och väntar på att mamma ska komma och lugna ned mig. Idag är det Fredag, och när mami slutat kommer hon alltid in till Lund för att kramas med mig. Myys.
Igår på jobbet satt jag ännu en dag på kontoret med massa knepiga grejor och sen avslutades dagen på Marty för lite extrajobb, trevligt! Somnade som en stock när jag kom hem (efter ngra chipspåsar och filmer) och vaknade som en tung sten idag, men börjar sakta men säkert vakna till liv!

Om en vecka är det tänkt att jag får se min man, som jag knappt kommer ihåg hur han ser ut. Vacker och underbart snygg kommer jag ihåg.. Lääängtar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0