OFF WORK

Oh, ännu en sån dag när livet verkar le mot en.
Jag tog ett stort steg framåt imorse, och nu är en sten släppt från hjärtat och full i magen av glädje

Jag har också beställt Halebop. Igår, har drömt om den inatt så jag tror den kommer bli perfekt! Tänk att en jacka kan göra mig så glad! Nu ´är det bara trackshoe som fattas.. Hopefully får jag en av den enorma listan.
(Tydligen ska man maila Skanne och säga att man vill ha ett par så får man 10 procents rabatt)

Denna dagen började underbart, och ska också fortsätta så.
Nu: Ikea med Kim Stella och Vicci,
Ikväll träning med Jonna, sen middag om jag får bestämma, kanske med liite vin
Jag är ju trots att ledig.

Har jobbat supermånga dagar i rad nu, och det känner jag i kroppen, det kommer vara så värt det i helgen när jag ska vara med alla mina fina vänner och på Lördag också gå ut (!!!) med Fia och Hanna i Malmö, det var ju typ år sen.. Ser jag fram emot!

Nu drar jag! Hörs sen, PUSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: SANNA

SKANDE, SORRY

2010-10-26 @ 22:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0