ACNE OUTLET

Hela min dag har cirkulerat runt Acne outleten på Bytaregränd, och vilken besvikelse!!!!
Jag hittade inte ens ett par jeans och där var säkert 1000! Gamla gamla skjortor låg i högar på bord, mörk lokal man kunde knappt se färger på tygerna, och allt var slut. (Då vill jag lägga till att jag var typ den 50:nde som släpptes in kanske. Vilken besvikelse alltså, såg fram emot att hitta ett par snygga svarta byxor och kanske ett par jeans, men ack.

Anywhoooo, jag fick mitt paket från Acne idag, Halebop. Måste nog tänka lite på den, då jag trodde att den skulle sitta annorlunda.. Får suga på karamellen ett tag! Men snabbt och lätt som vanligt fick jag paketen, helt perfekt! www.acnestudios.com är helt klart den bästa sidan att köpa grejor från!

Dagen började tidigt, innan det började regna men en lååång PW med Jonna. Träningsvärken sitter i sen i Måndags men så fort vi kom igång gick det bra, får se om det blir ett nytt träningsförsök ikväll igen eller om vi köper mat och njuter av livet istället. (Tror dessvärre på det sistnämnda)

Imorgon, Filippa K kväll.. Längtar! PUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0