TRACK ON EVERYONE´S MIND




Det här är min snygga mäklarman som jag fick spendera helgen hos, och så också nästa helg hos. Längtar redan..
Vi hann med fotografiska, kände oss kulturella. Vi hann med te med Linn och Erik, vi hann med en sjukt sugig utekväll, vi hann med supermys med film och massa god mat och vi hann med ännu ett stopp i Alvik där vi inser att jag faktiskt inte hinner till flygplatsen om jag inte tar taxi dit. Fan.

Idag har jag och Agnes haft en bra dag på jobbet, hon har insett att den enda hon kan berätta för att hon gjort ngt väldigt dumt och typiskt, det är för mig. Och jag har insett att det är jättefint att det är så. Man får liksom ta det som man vill, och jag väljer att ta det så.
 Imorgon är jag ledig för en dag. Det ska bli fantastiskt trevligt, och inte bara ska jag få träffa min fina mamma, den fina Fredagstradiotionen, utan jag ska också få träffa Millis och Kalma. . Min Fredag ska starta med en låång promenad, och sen lång frukost efter det. (Behöver städa, tvätta diska, men väljer att förtränga det då jag endast ser morgondagen som underbar)

En sak jag gärna vill delge är att jag faktiskt gjorde väääärldens kap i Stockholm. Bara preci gick förbi Archive och bara precis kände att jag vart tvungen att stanna där i en dryg timma, för då drog gudagåvan till säljare fram min jacka. THE JACKET. Bilder kommer.. Den är fantastiskt, och så priset..
- Jag är supernöjd med min vecka efter jag kommit hem. Brukar vara tämligen uttråkad och deprimerad efter att lämnat den underbara staden, och den underbart fina mannen, men tanken på att jag snart får se båda gör mig glad igen!

Det jag möttes av första dagen på Spirit, det var det här monstret..

TRACK...



Det finns 4 kvar, come get em!

Nu: Te och film, nattis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0