SJ....

Spenderat den senaste timman åt Sj´s sjuka jäkla hemsida. Jag trycker "vidare" , "betala" och allt den gör är att skjuta fram massa texter med felmeddelande på. Hjälp!

Den här dagen har varit den värsta på mycket länge, och jag önskar att man ibland hade något att säga till om här i världen. Dom stora grejorna. Som livet, och som döden. Om man bara fick bestämma när någon var klar, redo och färdiglevd. Jag kan inte tänka mig hur alla känner sig som förlorar sina närmsta och jag vill heller inte känna så, men jag vill ta lite ifrån er. Så ni slipper ha det ensamma, i era hjärtan för resten av livet. . Fina människor som förtjänar så mycket bättre. Tänker på er, och ska göra det varje dag.

Imorgon blir det uppstigning tidigt, frukost och sen jobb. Efter detta träning med Jonna den hurtige och sen efter det, packa, städa tvätta diska, allt sånt som jag skjuter upp varje dag men som faktiskt tråkigt nog måste göras..
Skulle städat idag, men prioriterade min Jenni, (så mycket hellre) Det var så länge sen vi sågs, och som alla andra gånger vi ses blev det lika otippat och roligt som vanligt. Jag älskar dom gångerna.

Jag bjuder nu på en bild som gör mig glad, som snart kommer med mamma hem från NYC (Hoppas man på i alla fall. . , mamma, känn dig inte tvingad eller så



Simple and classic. Precis som jag ska bli när jag blir stor
Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0