MANIC MONDAY

Idag läste jag på Aftonbladet.se och såg att den här Måndagen kallas för Manic monday, man handlar som mest på nätet idag. Sjuka är, att jag tillbringat hela förmiddagen åt nätshopping, och det händer inte ofta! Jag har fixat en julklapp till, och köpt en text att sätta upp i sovrummet ovanför sängen. Har varit sugen på ngt att hänga ovanför min gigantiska säng länge, och tror jag hittade en bra grej!

Idag skulle jag tagit mig till Helsingborg, det blev inställt. Tågen går ej, och jag har knappt ovit ngt inatt så jag kände mig alldeles för sliten. Mamma är fast i Hamburg med sina systrar efter deras resa i New York, stackare ringde innan och var alldeles slut och bara ville hem. Jag får nog åka och hämta henne.
Dagen ska i alla fall bli mycket bra, har betalat räkningar, har börjat min storstädning och ska försöka julpynta lite. Kanske en liten julstjärna eller ngt. Man måste ju känna julen även här...

Nu fortsätter städningen!
Hörs senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0