LANVIN

http://youtu.be/qHRSzhCp0js

Kolla in videon för Lanvin for HM, på Tisdag smäller det. Jag jobbar. Bajs.

Hela helgen har jag spenderat i Stockholm hos fina människor, inte nog med att vi varit ute på nattäventyr med snöbollskastning óch stått bredvid Petter och dreglat, det känns också som att Z och jag haft massa mystid. Och det gillar jag, det gör att jag inte sitter här på detta (DRYGA) tåg med ångest över att jag dragit med honom ut på massa konstiga grejor utan att vi bara tagit det väldigt lugnt, käkat pizza, kollat filmer och skrattat.
Lördagen bjöd på finmiddag hemma hos Linn och Erik, pasta med kantareller och fläskfilé och turkisk yoghurt med jordgubbar till efterrätt. För mig lyx. Väldigt härligt sällskap också, och Sagan om ringen efter många om och men. Den kan ju diskuteras. .

Jag ser fram emot den kommande veckan på Spirit då det vankas julskylt. Årets roligaste moment! Om jag får skryta lite så är det inte många fönster som slår Spirit Stores juletid, can´t wait.
Juletid blir det för mami också, alldeles snart och nu skickar jag varma hälsningar och trevlig resa till dig här fina du för vi hinner inte ses innan du åker. Ha en fantastisk resa (och glöm inte min långa önskelista)

Jag vill supergärna visa mitt klipp från Urban outfitters, en vit kavaj som jag hade till en svart Acneklänning och massive shoes. Gillade det



Nu ska jag försöka överleva sista timman här på tåget med hjälp av youtube klipp och mööjligtvis lite shopping på www.acnestudios.com, det är ju aldrig fel?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0