Fredag

Agnes har lärt mig att blogg är ett fantastiskt hjälpmedel för att få ur sig sin kreativa energi och också släppa omvärlden och tänka på något annat. Så idag, ska jag bara skriva flr skrivandets skull och jag vill också skriva för att känna mig kreativ. Så,


Idag är jag ledig, och jag är full av idéer för hur jag ska spendera min dag. Men jag orkar liksom inte. Hösten har tagit mig och jag känner mig osäker på allt, jag kan inte ens bestämma mig för om jag ska gå och köpa Nesta kaffe eller om jag ska börja städa direkt, för annars lär jag inte göra det!
Jag har hittat massa fina saker till min lägenhet som jag tänkte gå och köpa idag, ska fixa så det blir lite nytt här.. Så man känner när man kommer hem att man trivs igen, och att man känner sig säke på att allt i denna fina lägenheten har jag gjort, och det är jag. Så ska det kännas.

Jag träffade Frida igår som som vanligt får mig att tänka djupare än jag kunde gjort självmant. Jag börjar fundera över saker som jag annars inte skulle tänka på, men som är väldigt viktiga. Som att jag är den viktigaste i hela mitt liv, Frida är fin hon.. Godhjärtad rakt igenom.
När jag och Frida var små, så målade vi färg i ansiktet och gick ut på gatan och skrev massa konstiga svordomar och arga saker på marken, sen skämdes vi och jag tror mig minnas att hennes pappa Anders tvingade oss att ta bort både färgen i huvudet och på marken, så mycket för rebeller.


Här är i alla fall min nya fina jacka, fast utan lapparna! Min är svart, och jättefin..


Jag vill se alla mina vänner på Spirit Stores i helgen, då jag för omväxlingens skull jobbar.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0