FREDAG!!

Freaky Friday som min fina man hade sagt.
Idag är en stor dag, och jag är nervös. Men också en väldigt fin dag, för jag är i Stockholm hos Z och hans bror i deras fina lägenhet och tittar på tv och myser, längtar tills dom kommer från jobbet så jag har ngn att prata med!

Jag letar efter de perfekta julklapparna på nätet, eftersom jag tittar ut och ser att det är väääldigt kallt så börjar jag där. Jag har ngra klara i huvudet redan men de sista kvar, alltid lika kul tycker jag!
Julafton i min familj är den mysigaste dagen på året, alla är glada och det är ljus och godis överallt man tittar. Julgranen är suuperstor och mamma har lagt ned en veckas planering på vilka färger som ska finnas på den, jag har jobbat de senaste 3 åren och det har blivit lite av en tradition på Nova också. Det är julaftonskänsla, fast man jobbar. Det är en härlig känsla.


Jag försöker hitta bra musik som är gladmusik för min dag, och har tagit fram en liten lista till den som jag behöver piggas upp och påminnas om hur bra man har det : Den ser ut såhär

Robyn- Hang with me , vilken version som heeelst funkar. Den gör alla glada
Billy Paul- Let em in..( Min man kan dessutom sjunga som honom)
Lisa Miskovsky/Looptroop- Alright
The Killers- Mr brightside
Johnny Cash-Ring of fire
Bob Marley-Don´t worry, be happy

Nu ska jag duscha och bli lite lagom snygg, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: C

DU ÄÄÄR KATE!

2010-11-19 @ 22:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0