3 Månader

Jag kom på idag att det är exakt 3 månader kvar till min födelsedag, och det gör mig glad!
Fråga vem som helst i min omgivning och dom blir trötta bara du nämner mig födelsedag. Jenni brkar säga att vi knappt sluta fira mignär det är dags för nästa år. Jag älskar födelsedagar...


Det här var förra födelsedagen, den blev väldigt lyckad, och de allra flesta jag ville ha med kom..
Jag väntar dessutom på detta snyggot i denna stund, middag vankas med Kalma och Millis, det ska bli underbart att se dem båda, även om det var 1 timma sen jag såg Kalmas fina face.

Den här helgen ska bli lugn och skön, med massa Veronica i högtalarna och lyckorus i kroppen. Jag ska framkalla det här lyckoruset genom att tänka på allt fint runt omkring oss. Som att det är snö i vissa delar av Sverige, och att den säkert snart kommer hit. Att på Jeagersfeldt spelade de julmusik och att det faktiskt snart är nyår.
Alla mina vänner, ni gör mig såå glad.

Ha en mysig kväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0