24, en månad kvar people!

Idag har varit en händelserik dag.
- lunch med Jens på Klostergatan (muums..) , kaffe med Kalma och sen lyckades vi få med henne på butiksöppningen och invigning av Marimekko på Skomakargatan, kul!
Öl på Renessainse (stavning..) Marios place och sen Ilva! Jag ska byta ut både soffa och säng, men hittar ingen jag gillar! Jag vill ha en svart, men inte tråkig. Jag vill ha en vit men den blir smutsig.. Fan

Att köra med världens minsta bil på motorvägen utan vinterdäck med is, inte kul, men mycket spännande.

- Kommer hem och får mail från Acnestudios, Pre has arrived, och se skorna!!!! Ge mig





Jag hämtade mitt örhänge idagockså! En fiiin kvinna på mågott här i Lund på Lilla Tvärgatan gjorde det till mig då jag desperat kom in i butiken och letade frenetiskt. Hon är världens sötaste och jag betalade typ ingenting för de! Bra tips om man vill ha smycken som inte finns någonstans! resultatet:
 


Nu: Mat och film.. Mmmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0