10.11.17


Ska skicka min stora önskelista till mami när hon åker till New York på Tisdag och kan inte välja!!
Funderar på att ge henne bilderna på båda så får hon själv välja, surprice på julafton. Fast inte så spännande om jag under tiden bestämmer mig för en annan..
Tur det inte är jag som ska åka, jag hade blivit tokig av alla butiker. Kan knappt förstå hur stort det är. Och hur magiskt det måste vara såhär innan jul. . Måste dit, och ska ta Jonna med mig!

Idag skulle jag träffat min fina Kalma, men hade så mycket kvar att göra innan min härliga weekend i Stockholmo
- nu är väskan snart färdigpackad och snart tvätten klar också. Skönt.
Sen ska jag göra te och lägga mig på soffan för film
Nu: fortsättning på städning, så glammigt. Sov gott, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0