10.11.15

Har läst värdelösa bloggar hela morgonen, brist på annat. Min fina kusin V skulle kommit på pannkaksfrukost men verkar inte ha vaknat än, vad skönt att sova ...

Igår kväll hade jag en liten smärre katastrofkväll här hos mig. Jag är väldigt mörkrädd och hörde melodier och visor utanför min dörr samtidigt som jag är helt övertygad om att det verkligen var en människa utanför min dörr. Så du, som stod där och skrämde mig, sluta.
Så..
Nu är det bara Tis, Ons och SEN Torsdag, då åker jag tillbaka till vackra Stockholm, fina Z och äventyr! Säger till mig själv varje gång att denna gången ser jag om mest fram emot det, men varje gång längtar jag mer och mer. det ska bli fantastiskt. Nu sitter jag här, fullproppad av pannkakor och matkoma, funderar på om jag kanske ska ta en sväng på stan och införskaffa mig ganska nödvändiga grejor som varit slut i mitt hushåll ett tag. Mm, får nog tyvärr bli så. Nu när jag har min fina vinterjacka så går jag gääärna ut!
Robyn i mina öron, solen utanför och kaffe i handen, denna dagen kommer bli en bra dag.
Pusss på dig min fina kille, jag längtar efter dig varje dag.

Hur kan jag inte liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0