UTKAST: 30 MAJ 2010

http://www.youtube.com/watch?v=xtrEN-YKLBM

I väntan på världens finaste hund Mimi tittar jag på Gossip girl och känner mig så stolt över min fläta jag burit de senaste veckorna då Serena har densamma, woop woop. Haha

Helgen har varit konstig... Landade 13.55 på Kastrup efter en 4dagars i Marbella. Underbara sol och underbar utsikt. Jag behövde andas och det fick jag.-  Nu tillbaka till verkligheten. Och det faktum att den största människan i mitt liv har flyttat från mig. Lund är tomt och grått, som i en film.

Efter ngra timmars sömn och sushi med Fia och Enzo så sov jag kanske... kanske 3 timmar innan det var dags för jobb, och vilket jobb. Härliga kunder, fiiiina kläder och en lyckad vipkväll dagarna innan var det helt underbart att komma tillbaka. Lördagen gick och kvällen slutade på Fellini med Kalma och Fancy, som jag saknat så jag dör.. Mors dag har jag spenderat med mamma och pappa på Italia, mami blev jäätteglad för sin present!
Nu ska jag städa undan allt som går att ta sönder eller smutsas ned så Mimi kan springa vart hon vill, sötaste lilla hund.
Kolla in det nya linnet från Acne, som jag precis varit modig nog att beställa, nu bara vänta vänta vänta tills det kommer till mig! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0