UTKAST: 3 MAJ 2010





Vilken helg, och vilka pinglor!
Skulle kunna tro att vi blivit träffade av lyckan och blivit sponsrade av Acne då både den beiga kavajen och fransjackan var med på Kvalborg. Om det så vore...

Kvällen var extremt lyckad, Caroline, Sophia och Fanny var snygga som alltid och trots att vi blev av med Jonna och Emma ganska så snabbt så var det otroligt kul!
Upp och hoppa, väcktes av Fanny dagen efter, 8 30 typ nånting, laddad var hon och det var bara att hoppa ur sängen och på musiken! Parken, block party och fest på Gyllenkroken sen middag som avrundning för en perfekt valborg. Cesse gjorde min dag!

När väl vardagen slog på Lördag morgon var det som om ngn knackat mig i huvudet hela natten, men efter ngn timma på jobb och glada kunder så blev jag glad och pigg igen..
Lördag kväll firades Niki och allt hon önskade sig vart att jag skulle hoppa på hennes studsmatta, så det var bara att hoppa upp. Guuud vad kul det är!

Acne kavajen följde med under hela helgen, gud vad glad jag är för den!
http://www.acnestudios.com/



Ska verkligen ge mig in den här helgen för att hitta ett par snygga shorts som jag kan ha till den, kanske på  Zara? Hittade ett par riiiktigt fina skor där idag, som jag ska tråna efter hela natten.

Nu: vänta på att Jonna ska städa klart så vi kan titta på film och äta godis.

Kommentarer
Postat av: caroline

vilken finfinblogg du har! ses vi den 3:e på koi?

2010-11-27 @ 18:01:38
URL: http://calic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0