UTKAST: 19 MAJ 2010

http://www.youtube.com/watch?v=DHd0KEakDDM
Lyssna, och känn.

-Kan vara den värsta dagen på länge, vaknade av att må illa fortfarande och fick stanna hemma från jobbet. Gick hem vid 4 igår för att jag kräktes, usch. Så idag har jag tillbringat dagen i soffan, med täcke och massa te och frukt. Efter att jag kom på att det var ett tag sen jag vart ute så gick jag en lång promenad och köpte jordgubbar och goda äpplen som jag ska kalasa på nu.



Denna helgen är Karnevalshelg! Ledig Lördag-Söndag och Tom firar sin 25-års dag så det blir Karnevalståg på dagen, sen middag hos Tom och firande. Sen in till stan igen för att sticka till "Dansen" på Af. Kommer bli jättekul! Längtar.. Så får jag hänga lite med Fancy också, det var ett tag sen. Gulliga unge, så glad jag blir av dig!

-Om en stund kommer Vici hit med sin hund Mimi, som jag ska passa ikväll. Myshund som bara vill ligga bredvid och bli klappad och gosad.. Har bilder som jag ska lägga upp imorgon för bildbevis pp sötaste hunden någonsin..



Vi har bra erbjudande på kostymer på Spirit, Use moch Acne står för de bästa av de bästa. Kom och köp imorgon när jag jobbar, eller... Gå in på hemsidan och kika.
http://www.spirit-stores.com/ 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0