UTKAST: 17 MAJ 2010

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN STOREBROR TOM PATRIC


Jag började dagen på cyklen (?) ut till Nova för brandövning, väääldigt spännande, efter liten utskällning av vakten att vi inte släckte "branden" så stack jag snabbt in till stan igen för träning och dusch innan Frida nu snart kommer för att förgylla min dag. Lunch med Jonna och Frida ska det bli innan födelsedagsfirande hemma med mamma pappa och Tom, mys.

Tittade genom bilder på mobilen och kom fram till att sista inköpen måste ses!


Dom här jäkla klossarna var jag tvungen att köpa då dom kallade på mig på Zara, lätt värt det såhär i efterhand men to tell the truth, så behöver jag inte ett par obekväma för höga skor till. Men men..

Letade också efter de perfekta cowboy pjuksen, och fann dom till slut på Chique i Malmö, kan vara hela skånes bäästa second hand butik.


Så glad för dom att dom står i fönstret och bara väntar på att få slitas och användas. Mums..

Lång dag på stan med Kalma resulterade i en tom plånbok men också såå mkt lycka! I väntan på att Kalma provade "flare jeans" över hela stan och sen också en timme på Meadows, tog jag lite bilder. Letar efter de perfekta solglasögon, kanske såna här?

                           

Annars hittade jag (tyvärr) riktigt snygga solglasögon på Gina Tricot, tråkigt bara att den butiken är den värsta jag vet. Mycket hellre då de jag hittade på Top shop, dessutom jobbar ju underbara Hanny där så får jag kramas också! Får nog bli dem!
http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=166002&parent_category_rn=42351&langId=-1&top=Y

NEDRÄKNING, 4 DAGAR KVAR!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Hanny

Ih looove!!

2010-05-24 @ 21:20:27
URL: http://hannysjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0