KARNEVAAAAAL

http://www.youtube.com/watch?v=l8ltHP98lNg

"Jag önskar mig härmed fred på jorden och gratis snus"

Kvällen slutade efter måånga skratt och hysteriska historier i baren på Myntha, där jag och Lotta ak.a Stina beställde "sista glaset vin" och kom fram till ett gemensamt beslut. Top secret, men vääldigt viktigt och bra beslut. Efter att Tobias de Paris kommit fram och hånat mig ungefär 13 ggr för diverse saker kände jag att det var dags för mig att vara den vuxna av oss och gå hem och lägga mig. Men ack vilken mysig kväll. Tack Fia!

Snart är de karneval, världens hets från Fancys sida så nu längtar jag supermycket til Lördag! Ska bli tokigt, och kul..
Så länge, lite underhållning på Acnes hemsida, med A/W10, fattar ni? Redan.. Tokigt, de med.


This, I want. And then some more,
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0