Onsdag.

http://www.youtube.com/watch?v=x7dMGw3uzEU
Började min lediga dag med besök hos Brannings, och efter linsmeck var jag visst tvungen att trilla över de nya solbrillorna. Fan! Ska få personal shopping tips av M som ska fixa snygga glasögon till mig. Jag lyckas alltid välja de som alla andra sen också har på sig, sjukt tråkigt. Så nu lär jag väl köpa ett par som ingen annan vågar ha på sig bara för att de inte ska bli som alltid. Well..
Har käkat på stortorget med Jens idag, torsk med dillpotatis, riktigt gott. Satt i fönstret och tittade ut på människor som gick förbi, kom fram till att gröna armé jackor av alla olika slag finns på alla. Riktigt snygga, korta jackor. Jag har en second hand jacka från Paris som är en riktig fn jacka eller nåt, som Frida har köpt till mig när hon bodde i Paris, den är jag väldigt nöjd med! Ska nog satsa på ett par riktigt snygga jeansshorts till den och kanske ett par nya stövlar. Mm. Får nog kika på de där Footlight skorna igen. Har riktigt svårt att tro på att de egentligen är värda pengarna de kostar, men jag får prova dom igen och se om jag kanske slår till. (Fan)

Kikade in på Acnes hemsida och möts av en hel ny sida! http://shop.acnestudios.com/
Kolla in den, och njuuut. Massa av grejorna är helt slut på hemsidan men finns kvar hos oss på Spirit!
Jag vill ha Acne paper på mina väggar, så jag mailade dom och hörde vart man kan få tag på gamla ax av tidningen men har inte fått ngra svar än, så skrik om ngn vet! Hittade nya exemplaret på Klostergatans butik. Alla tdningar som finns och värda att läsa finns där. Glömt namnet på butiken.. Men Klostergatan i alla fall.

Jag har införskaffat en sjuukt snygg "bralet", som jag ska under en klänning som är alldeles för urringad och tänk vad bra till sommarn! Som en bh upptill men den går långt ned på magen som en liten topp. Det perfekta plagget till våren! Gå in o kika på Topshop.com riiiiktigt mycket snygga grejor!



Imorgon fyller min Jonna år, är heeeeelt tom på inspiration till present. Inga idéer eller nåt..
Vi ska gör ngt kul på kvällen i alla fall och idag fick jag reda på att imorgon är det typ som Lördag, så folk är liksom lediga och det är öppet på lite uteställen o så! Perfekt! Kommer bli helt underbart att fira henne, för jag är mer nervös och exalterad än vad hon är! Grattis för nu, älskar dig. Puuuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0