Tisdag

Oh, idag är det bara en dag kvar tills jag ska på äventyr i Helsingborg! Jag och Richard ska se Sebastian Wijk hans vän på Tivoli. Längtar! Dagen ska dock börja med träning, och sen linstjolahopsan igen. Får inte till dom! Hoppas de blir bra imorgon i alla fall.

Idag käkade jag lunch utomhus! Tittade ut från lagret och såg solen, satte på mig jackan och halsduken, tog med salladen och gick ut och satte mig. Slängde i mig salladen för det var så kallt, sen sprang jag in igen. Ge mig värme!!! Ringt Fanny, Fia och Jonna utan att någon av dem svarade så nu känner jag mig som världens mest ensamma. Ring mig dåå.. 
Nu: Soffan och mat.
Till alla er som ska fira Persisk nyår, have fun. Ni andra, sov gott
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0