Time flies

Denna dagen sprang iväg, Fancy jobbade och dagen gick jättesnabbt. Blir så glad av henne!
Jag fick min mockajacka till slut.. Idag är den min, med fransar.. Dessutom! En hatt, från By Malene Birger, vit med svart band sån där fiin. Nu är jag nöjd. Resten av livet! Ska ta massa bilder på de senaste kapen och lägga upp o dela med världen.

Nu behöver jag bara en resa.. Med min fina pojkvän. Vart som helst. Sol, värme, vart som helst! Ska kolla resor hela natten tills jag somnar, ska hitta, och det kommer bli perfekt. Konstigt hur man kan känna att man behöver solens energi, mer än någonsin och ändå är det snart vår. Kanske det man väntar på, men aldrig får. Sverige..

En sak som gör att vintern försvinner en stund är att vara runt bra människor. Jag ioch Fia käkade thaimat och åt glass medans hon skrattade så hon grät till serier på tv:n.. Då blir jag glad.. Kramar till hennes mysmamma som fyller år imorgon. Grattis Christina
Nu ska jag sova, sen ska jag vakna och gå på linsundersökning igen, hoppas på bättre tur denna gång!

Sov gott, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0