sunny day

- Vilken dag idag..
Jag vaknade av solen i mitt ansikte, av någon anledning glömde jag rullgardinerna uppe igår. Leende och glad gick jag till Brannings för check av linser,gick snabbt o bra men skumma nya linser, känns som en helt ny värld öppnats sig. Färger är starka, ögon är stora och jag måååste nog styra upp mitt ansikte. För som jag sett ut i spegeln de senaste månaderna.. är inte på riktigt.
Efter undersökningen tog jag bussen ut till nova för att fixa lite grejor på jobbet och hämta min "nya" cykel som jag fått av min fina pappa, vad härligt det var att cykla hem i solen. Konstig känsla i min kropp som jag inte känner igen, vårkänslor?
Jag träffade upp Emma för lunch utomhus på Nesta. Underbart och varmt! Cesse hoppade på och vi tog oss till Miljögården och köpte 2 jääättefina kuddar till min soffa, med stjäärnor. . Efter detta ringde Jens när jag preeecis kommit hem för att städa, men kaffe med han Gabriella och mario var mycket mer lockande. Nu: Soffan. Sen, träning med Jonna. Hon saknar jag.

Har tittat lite på en långklänning från Acne, vet inte om jag är redo för långa kjolar och klänningar men det är väldigt fint! Får nog ta och göra mig redo, för den vågar man inte missa! Till min nyinköpta hatt till sommaren kan det inte bli mer än bara bra! En sak som nog är ett måste till våren är ett par riktigt snygga solglasögon. Dom hittar man som vanligt bara på Brannings, där det BARA finns snygga brillor! Väljer mellan 2 par.. ett par som fanns redan förra året som jag fastnade för redan då, från marc Jacobs, eller ett par Ray ban till. Frågan de.



Jackan och hatten finns på Spirit!
-puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0