...SOOON WEEKEND

Har jobbat hela dagen idag och det känns som att vi verkligen fått saker gjorde. En bra känsla!
Solen sken ett tag.. Vart ute en stund på rasten för luft och kände den där känslan igen.. Våren! Och kolla in dessa, NU är våren här!




 


Alla dessa sjuuukt fina Acne grejor finns på alla Spirit butiker, jag kan inte vänta så jag får köpa shortsen!
http://www.spirit-stores.com/
En grej jag verkligen ska lägga energi på att hitta är den perfekta ringen, tänk en stoooor grej av ngt slag. Silver bara och sen bara ett sjukt stort ansikte eller nåt. Det tänker jag hitta. En riktigt bra grej om pengarna inte räcker till är min, Martinas och Fancys nya idé (som jag förstått inte är en så ny idé egentligen) är att rensa ur din garderob, sen byta saker med varann! Man tar allt gammalt som kanske är för stort, för litet eller bara trött. Hittar ngt ur ngn annans garderob och bytar! Ska jag göra detta med Martina och Fancy lär jag hitta riktigt fina grejor!
Martina är Filippa K freak.. Kan inte hålla koll på hur mycket fina koftor och klänningar hon köpt!
Denna våren från Filippa är riiiiktigt bra! Massa fina blåa nyanser blandade med "Driftwood" och sand.. Suuuperfint!
Kolla här
http://spring.filippa-k.com/#/intro/ och känn inspirationen flööööda.
Godnatt, puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0