Onsdag fantastic

Först av allt, gå in här http://www.myspace.com/sebastianwijk
Onsdagen började förvisso i Lund med promenad och kaffe med Jens och Frida, men sen.....
Helsingborg tar mig alltid med häpnad. Jag älskar Helsingborg och jag älskar Sebastians band! När jag kom fram till att detta var en final av vad som varit en stor tävling med bara helsingborgsband, 6 band vart kvar och Rise Milton var helt överlägsna. Dom vann! Helt underbara..



Kvällen kunde inte varit bättre då det började med en nogrann genomgång av Kullagatans butik för att titta på allt som dom fått och inte vi. Hittade en tokfin Malene Birger blus, lite lik en Acne blus från förra året, med krås o grejor. Får nog kika vidare på den när jag är ledig nästa gång. Jag ska nu in på Acnes hemsida än en gång och försöka beställa hem en helt fantastiskt fin klänning. Lång, randig och helt i trikå. Har visat den här innan, men när jag får den ska jag direkt lägga upp bilder!
Ska jobba denna helgen, och Martina ska också jobba imorgon med oss. Har saknat henne så! Kom in på Spirit och köp upp vårgarderoben i helgen, det kan bli tokigt!
Nu: Gerda för träning, sen kommer mamma och hämtar mig för lunch, Friday tradition.
Glöm inte att lyssna på Sebastian, länken längst upp!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0