LÖRDAG, ÄNTLIGEN!

Vaknar alltid med en riktigt bra känsla i magen när det är Lördag. Man är ledig, ska nästan alltid göra något kul på kvällen och man måste preppa hela dagen. Idag vaknade jag, det regnade förvisso men jag var glad... Ikväll är det Modebolagens fest på skeppsbrons Börs o Bar, alla ska komma hit innan så jag ska försöka styra upp ngn mat till mina kära arbetskollegor. Men nu innan kl 5 ska jag träffa Jens för lunch precis hela dagen, den skulle vara i solen men regn är också trevligt!
Igår, så fort jag kom till jobbet så möttes jag av Boel i sin nya blus från Acne, Shining Silk, hennes i en silvernyans typ grå.. Men jag tog min i min absoluta favoritfärg Jade. Lite grön.. Svår att förklara! Här är den i alla fall
 
Den hade jag på mig hela gårdagen och det blir förmodilgen den med en svart kjol ikväll igen. Och min fransjacka såklart! !
Allt detta och mycket annat finns på Spirit, där vi också har fått in ett nytt märke som heter Gestuz, än så länge en supersnygg grå stortröja med silvriga kedjor och några halsband. Bra pris och riktigt snygga! Perfekta halsbandet till vanliga kläder som behöver en uppstyrning! Har också fått Ganni, som jag förra året köpte en nude färgad mockajacka med fransar från. Detta året är det lite mer som Malene Birger, lite romantiskt och klätt. Det är supersnyggt! Min jakt på stan idag går till ett par snygga solglasögon och strumpbyxor med söm på baksidan till min kjol.. Får nog tyvärr ta mig till Malmö för detta! Titta in på Spirit också då ju, kan ju inte bli bättre!
Ha en underbar helg, nu ska jag duscha och sätta på mig regnkläderna eller nåt.. Hatt kanske?
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0