Jens´s birthday!

Grattis Jens på din födelsedag, det ska bli huuur bra som helst ikväll! Längtar!
Nu: tvätt tid, underbart att bara vänta typ 5 timmar på att allt ska bli klart. Under tiden, blogg och vänta! Acnes hemsida.. Åh vad fina grejor! Vill ha kiklacksandalen som snaaaart kommer, den kommer bli underbar till sommaren. Jag väntar på varmare väder så jag får ha min mockajacka på mig också, det är som att vänta på tomten! Idag släpps Whyreds colab med Spirit hos oss, en skinnjacka (som kommer vara så snygg så jag dör när jag kommer till jobbet imorgon) den måste nog tyvärr hängas in i min garderob också!
För att glömma kläder och massa saker som kostar pengar måste man ibland ta ett djupt andetag och komma ihåg att det finns andra saker som betyder mer i livet. Som tex mina vänner, dom är gratis och goda. Jag är så tacksam för alla runt omkring mig, finns ingen jag hade kunnat leva utan. Idag ska jag, Fia och Danielle, Anna och Martin ut till Jens föräldrar och fira Jens födelsedag. Kommer bli jättetrevligt, så nu måste jag ge mig ut på stan och köpa presenten till lilla grisen, hoppas han blir glad!
Denna helgen ska jag och Fancy gå ut o käka, och ha en vuxen helg. Haha. Inget drickande och inget med utgång o så. Bara middag och sömn.. Ska bli underbart!
Min mamma kommer in till mig sen, då ska vi fika som alltid på Fredagar, men hon har varit sjuk jättelänge så det var suuuperlängesen jag såg henne. Saknar dig så!
Puss, och ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0