Angel Jackson



Har helt spårat in på axelremsväska, så jag visar direkt! Hittade en ny designer (för mig alltså) som heter Angel Jackson, gör väskor för Asos och hade också¨med sina grejor på London Fashion Week, check this out
http://www.angeljackson.co.uk/acatalog/bags.html
Whyred har en liknande, lång axelrem och små tofsar, skitsnygg! Får inte kläm på min dator och får länka allthttp://www.whyred.se/website1/1.0.1.0/78/1/?item=prod_prod-s1/45058&group=prod_prod_grp-s1/

Den här helgen har varit bra. Fredagen på jobbet slutade med cykeltur till Lund och Fellini för att äta pizza med Fancy och Jonna, ganska mycket pizza visade de sig. Lördagen vaknade jag och såg regnet, ryckte på axlarna och insåg att det blir bra ändå, och det blev de! Träffade upp Jonna och vi satte oss på Stortorget för att käka.. Riiktigt hungriga satt vi och väntade vi på Jens i typ en timma! Sprang sist av alla som vanligt till Systemet och fick min bib.. Skönt.
Köpte hem massa goda ostar och sen kom Boel med sushi i määngder spm vi åt innan dom andra kom hit för att hänga innan vi skulle till Malmö. Mätta och belåtna åkte vi och sprang visst inom Mellow för förfriskning sen till skeppsbron. Riktigt rolig kväll! Dansade non stop i 3 h och tiden bara försvann, för sen stängde dom liksom.. Fick skjuts av Boel hem och somnade direkt.. Skönt!
Idag har jag legat i min soffa och ätit jordgubbar och ost, supergott. Nu : promenad och luft.
Sen: En kik in på Acnes hemsida för att se om klänningen poppat upp


Pusss på Frida och Jonna, jag saknar er.. Nästa helg måste ändå vara vår?
Denna bilden är helt suverän tycker jag. Riktigt bra

Kommentarer
Postat av: busfrö

du e en buse!

2010-03-29 @ 11:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0