ACNE AMAZING

Jag dööööör av Acnes hemsida. Mina pengar är slut innan jag ens fått dom och mitt hjärta rusar när jag trycker på "Köp". I have got myself a problem!
Ska vänta på min Chloé väska en vecka till, sen slår jag nog till! Hade velat visa den här men hittar ingen bild på just den modellen... Ska leta!
Här är i alla fall Chloé s skor.. som jag ska betala med min lägenhet för att få. Eller bara precis vad som helst.




Har precis kommit hem från en väldigt lång och vääldigt varm promenad, mycket härligt när solen är framme. Nu ska jag sticka in i duschen, för snart ska jag möta upp Martina för sushi dejt. Vi har minst sagt mycket att prata om.. Så länge
http://www.youtube.com/watch?v=HsbPVlFcmDs
- höj volymen och låtsas som att du sitter i en bil på väg någonstans där allt kommer bli bra. Det gör jag nu

 Jag väntar med att gråta, för du gör mig egentligen glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0