7 days

- Denna dagen har varit supertrevlig.
Började med kaffe på Nesta för att vakna efter helgen, satte mig på bussen och solen sken i mitt ansikte. Kände att denna dagen skulle jag ta ett nytt andetag och vara en glad människa, det var ett tag sen.
Började att hänga om Filippa K ytan herr, det blev väldigt bra! Är så nöjd! Jag och Gustav har tillbringat hela dagen att vika och städa undan efter Lördag och Söndag, så nu känns det bra igen!
Vi fick in See by Chloé förra veckan och jag går och spanar på en väska hela tiden, kan nog inte släppa den så jag blir nog tvungen att köpa den. Svart med guldiga Chloé hängen, very nice!
http://www.spirit-stores.com/

Den kommande helgen är redan rätt så planerad men en sak jag verkligen ska ta mig tid till denna helg är att träna. Kan inte förklara känslan ordentligt, men om man känner att det är något man måste ha utlopp för ilska sorg, glädje. Allt! då är det sjukt skönt att gå och träna! Många år sedan jag kände av de, men känner att jag är piggare och positivare. Do it. Rekommenderar starkt Gerdahallen- love it!

På Onsdag ska jag träffa Frida, så nu längtar jag! . Håller tummarna för att hon kommer in på Polishögskolan.. Pusss Lovi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0