100325

HAPPINESS SCHMAPPINESS
Lön för dödliga.. Vi andra väntar på den 27:nde, ååååh ge mig pengar och ge mig lycka!

Denna dagen, med solen, med Acne Jenni på plats, kunde inte blivit bättre. . Avslutade dagen med Fancy på gerda och träning, aaaaj träningsvärken, redan! Nu har jag precis lagat fiskgratäng och käkat, så it´s of to bed!
Imorgon är det Fredag fantastic och hela dagen ska jag vara glad och trevlig!
Denna helgen är min lediga helg, den ska bestå av lunch i solen, Spiritfest och shoppande! Ska t.om få träffa Jonna. Det var ett jäkla tag sen!
För er som tänker ta er till Spirit i helgen, har jag ett bra tips!
Fått in Marc by Marc jacobs och See by Chloé, nya jeans, herr o dam och dessutom!!! finns jackan Ulna kvar, ett colab mellan Spirit och Whyred. Too die!
http://www.whyred.se/website1/1.0.1.0/190/1/?sitedirect_currency=SEK

Den ser lite lila ut på bilden, men är mörkt tvättad blå. Riiiktigt bra!


Kollade in Acnes hemsida för att se om min klänning kommit in så jag kan beställa den ngn gång, men kollade istället inspiration och höstens grejor, Star Wars, skinn, päls.. Nästan så att jag vill hoppa över sommaren och gå direkt till kylan igen. Finare än päls finns inte!
-Här är i alla fall klänningen jag letar efter som en tok! Vet ngn vart jag kan få tag på den igen så help me please.. Gotta have it.



Puss på Frida som kommit ett steg närmre polishögskolan och som ska till London imorgon den jäääkelen! Love you , här är till dig, lyssna o känn!
 http://www.youtube.com/watch?v=dbD5v2xijqw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0