- DUBBEL TRÄNINGSVÄRK

Efter 5 försök att komma in på blogg.se är jag äntligen här.
Jag och Jonna stack efter jobbet till Gerda för träning, tog första passet men bestämde oss för att ta ut oss själva till max så vi stannade för ännu ett pass. Stort misstag, har ont överallt. Redan. Dubbel träningsvärk imorgon...
Jobbet idag har gått supersnabbt. Vissa dagar bara är såna, särskilt nu för tiden.. Mitt huvud är ngn helt annanstans.
Helg snart! ! Jag är ledig, ska bli så skönt att sova, det känns som att det var en vecka sen! Vart på jobbet kl 7 i Onsdags för fönsterputsarens skull och fick gjort hela skylten klar innan nissarna ramlade in! Blev väldigt nöjd och tycker att alla borde ta sig till Spirit bara för att se den. Gör de
-Imorgon jobbar jag med Fancy, det ska bli mysigt att se henne. På kvällen ska vi på "Toddys respektivefest" med Martina, vi är hennes respektive.. Eller nåt. Ska försöka övertala Fanny att låna mig hennes gröna klänning, den där Whyredsaken. Hoppas hon låter mig ha den så jag kan känna mig fin! På Lördag sen efter förhoppnngsvis ett lyckat träningspass ska jag, Jonna och Emma Cesse ta oss ut ngnstans. Jag röstar på Malmö, Emma också.. Ska vi bara få meed oss J också! Oavsett var helgen tar mig har jag en känsla att jag komer bli nöjd.
Nu ska jag sova, imorgon skräddarutbildning med Mudzail, otroligt bra!
Kaffe på Nesta innan, det är ett måste när de är Fredag

.....................................................

Puss på Maja som är på sjukhuset... Tänker på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0