22:30

Väntar ivrigt på 2 saker från Stockholm. Min T-shrt från Acne, ursnygg. Och sen en annan ursnygg sak, Mr Z. Kooom nu!

- Fanny har varit sjuk i 2 dagar och jag saknar henne så, hoppas hon mår bättre imorgon! Idag har jag och Eric jobbat häcken av oss för att hinna med allt, och vi kämpade in i det sista! Duktiga vi var..
- Jag ser så fram emot den här helgen, ledig och det kommer bli helt underbart! Jag ska shoppa ngt riktigt fint, börjarbli trött på allt jag har i garderoben. Den där rensningen hade suttit fint nu, däremot hittade jag ett par riktigt bra outfits den här veckan, som jag var mycket nöjd med, mina Massimo Dutti brillor hänger med varje dag! Älskar dom!









På Fredag blir jag av med den svarta utväxten och blir sådär surfigt blond jag längtat efter, can´t wait!
Ska också köpa ett par nya skor som jag sett i en butik i Malmö, hoppas verkligen dom finns kvar till mig! Fredag fredag wiiiioo, sov gott! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0