22:07





Lördagen började med en alldeles för lång sovmorgon, då jag började kl 12 så blev det liiite sent att gå upp kl 10 när jag skulle till systemet, duscha och städa innan jag cyklade till Nova. Well, jag hann i alla fall! Brukar alltid jobba bäst under stress. Jag kom hem lite för sent, men hann käka och sätta på mig nya kläder innan jag mötte upp Fia på stationen där vi tog bussen ut till Anna. Vilken fest, och vilka underbara människor.. Supermysig kväll, hade hellre stannat hos Anna än stuckit in till stan, det var ingen höjdare så jag gick hem o la mig tidigt. Idag har jag sovit, känns som att jag är helt slut hela tiden. Sovit igen ätit lunch, kollat film med pappa, sen sov vi en stund till. helt underbart skön dag. Den avslutas nu i sängen med film och te, ska snart gå och lägga mig och ladda för en ny arbetsvecka! Sen är det ju midsommar! Outfitkris. Får styra upp det snarast!
Lyssna... sen sov, PUSS
http://www.youtube.com/watch?v=u5-SRxs51Ck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0