22:06

KVÄLLENS TANKE: BORDE JAG GÅ HELT LÖS HOS FRISSAN IMORGON?

Jag är såå nervös inför min klipptid imorgon, nu ännu en ny frisör. Även denna söt som socker men jag blir alltid så fasens nervös! Efter en stund där ska jag möta upp mamma och låna hennes bil för tt kunna ta mig till Hbg imorgon kväll, längtar!
Dagen har gått huuur snabbt som helst! Sålt fina kläder til väldigt många idag, folk är sugna på sommar och trötta på regn. Imorgon kommer jag vakna upp till strålande sol, ett paket vid dörren med min fina tshirt och sen ska jag ha mina nya skor på mig och känna mig så snygg hela dagen!
Emma och jag, Cesse har nu bestämt oss för att gå på den här födelsedagsfesten i Båstad och så också bokat boede, så nu längtar jag jääättemycket! Och semester, det ska jag också ha.. Då ska jag styra upp allt i mitt liv, så att hösten bara kommer bli att drömma om. Allt ska ordna sig, och allt jag vill ha ska jag få. Det tror jag helt på. Ge mig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0