THE BEACH

Åh vilken uuunderbar dag. Underbar helg!
Vi följde med Emma o Martin till Lomma för att åka ut med Martins båt, väl ute på havet låg vi och solade och åt brie ost i några timmar tills det var dags för glasspaus. MUUUUMS
En sväng till där jag var med om en nära döden upplevelse på en väldigt snabb båt. Jag och Emma låg längst bak och kunde bara hålla i varandra, herregud. Vi klarade oss.. Avslutade kvällen med grillning på Skolgatan och nu, film.

På Tsdag är det dags för Båstad, och jag har räknat ned tills dagen kommer ett tag. Har planerat att låna Fancys klänning från Acne med mockafransar, får se om jag hinner få den. Annars blir det ngt nytt, har kollat in  en stass på Topshop som kan bli jättebra också, en beige lite kortare klänning.

Pussss till Cesse Emma och Laura, ses på Tisdag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0